10 Mayıs 2007

İLAYDA'YA...


Bir varmııış bir yokmuş Bir bahar akşamı bir prenses doğmuş Prensesin doğumu tüm ailede büyük sevinç yaratmış Teyzesi uzak diyarlardan onu görmeye gitmiş Öyle güzel öyle şirin bir prensesmiş ki teyzesi ona hayran kalmış Günler aylar yıllar geçmiş küçük prenses güzel bir kız olmuş ve büyüdüğünde ne olacağını düşünmeye başlamış bir türlü karar veremiyormuş Bu konuyu teyzesine açmaya karar vermiş "Teyzecim sence ben büyünce ne olayım anne mi eczacı mı yoksa pastacı mı?" Teyzesi bu soruya tam cevap veremese de öyle sevinmiş öyle sevinmiş ki...
Küçük prensesin doğum günü yaklaşıyormuş teyzesinin doğum gününe gelmesini çok istiyormuş Oysa teyzesinin diyarında çuvallarca kontrol etmesi gereken reçetesi varmış ve gitmesi çok zormuş "O zaman teyzecim bana barbieli pasta yap gönder" demiş Ama o dönemde kargocu güvercinleri pastaları taşıyamıyorlarmış :(
Teyzesi prensesi öyle çok öyle çok seviyormuş ki gidemese de barbieli pasta yapamasa da prensesine güzel güzel kurabiyeler hazırlamış öyle çok öyle çok seviyormuş ki prensesini ona kurabiyeler yapmalara doyamamış...
















14 yorum:

Adsız dedi ki...

birgün bir teyze varmış annesine giderken pasta götürmüş sonra onun evine götürmüş onu çok sevmiş ve ona kek götürmüş annesi buna sevinmiş çok ağlamış çok kucaklamış sonra ona en sevdiği kurabiye ve kekler yapmış bu masalıu sana yazdım yeyzeciğim çok teşekkür ederim kurabiyeler için seni çok seven kızın ilayda

Zerrin dedi ki...

burcucum kurabiyeler çok lezzetlidir eminim ama bir o kadarda göze hitap ediyorlar bence ellerine sağlık harika olmuşlar...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Burcu kurabiyeler çok cici olmuş. Ellerine sağlık. Eminim görünce çok sevmiştir. İlayda'ya da sağlıklı ve güzel bir hayat dilerim. Sevgiler,

aslı dedi ki...

Burcu'cum hikayende kurabiyelerinde çok güzel olmuşlar ilaydaya nice seneler diliyorum ellerine sağlık....sevgiler

Adsız dedi ki...

Arkadaşım bir kez daha seninle gurur duydum...Hem anlatımınla ve hem de sevimli eserlerinle.Seni çok öpüyorum.Deniz

HULYA dedi ki...

Burcu'cuğum,
Kurabiyeler o kadar güzel o kadar cici görünüyorlar ki nerdeyse ekrandan çıkıp bana doğru gelecekler.Kızımın da teyzesi olsana:-)))Ellerine sağlık canım.İyi hafta sonları.

Burcu dedi ki...

İloşum bitanem ne de güzel masal yazarmış benim kızım :))
Zerrin teşekkürler yorumun için :))
Burçin telefonda bir sevinç çığlığı duydum ki dedim evet galiba telafi edebildim pastayı da barbileli pastayı da :))
Aslı teşekkürler :))
Deniz teşekkürler :)) yorumların çok değerli benim için
Hülya beğenmene sevindim seve seve bir prensesin daha teyzesi olmayı kabul edebilirim :)))

SelServis dedi ki...

Burcucum bu güzel kızada böyle güzel kurabiyeler yakışırdı zaten. Ellerine sağlık. İlayda'nın doğum gününü kutlarım. Sevgiler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Anneler gunun kutlu ve mutlu olsun, daha nice gunlere...
Sevgilerimi gonderiyorum.

Aylin'in Pastaları dedi ki...

Burcucum, kurabiyelerin çok güzel görünüyorlar... Ev olanlara bayıldım ben.... Ellerine sağlık...

Nukhet dedi ki...

Sevgili Burcu
Neguzel bir fikir sevdiklerine boyle kurabiyeler gondermek. Elleine saglik, cok guzel olmuslar.

Tuba dedi ki...

Benim de bir prensesim var. Aslinda daha dogrusu iki prenses, ama biri daha asagi yukari burada ki prenses kadar:)) Kurabiyelere bayildim, pastalara da bayildim. Ellerine saglik, sevgilerle,

damla dedi ki...

ablacım ben damla kurabiyelerin çooook güzel olmus

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Damla canım benim çok teşekkür ederim seni burada görmek çok güzel :)) Çok öptüm seni büyük prenses :))