24 Temmuz 2007

Sürprizli Dondurma

Aslında bu dondurma sunumunu kısa bir süre önce yapmıştım. Fotoğraflama aşamasında seri davranmayıp eriyen bir görüntü oluşturduğundan öylece arşive kaldırmıştım. İnsan eriten sıcakları çağrıştırdığından çıkarıverdim arşivden huzura...
Derin bir kasenin içini önce streç filmle sarıyoruz. Hafif yumuşamış dondurmamızı kaseye içi boş kalacak şekilde yayıyoruz.Ardından iç dolgu olarak elde ne varsa dolduruyoruz. Ben susam krokan, cocopops, mısır gevreği ve çikolata parçacıkları kullanmıştım. Buzlukta bir süre beklettikten sonra (donana kadar) çıkarıp kaseyi ters çeviriyoruz. Arzuya göre çikolata sos ilavesiyle dilimleyerek servis yapıyoruz.
Bu sunumun en doğru ve şık hali için bkz: Sofra dergisi Temmuz sayısı ;)

18 yorum:

i n a n c dedi ki...

bayıldım bu ne yaa :))

hemşehrim döktürmüşsün valla ben böyle dondurmaya ölürüm ölürüm. Adresini alayım:) bi dondurma yemeye gelirim. Hakikaten çok hoş duruyo ben de yapacağımmm..

Ellerine sağlık.

Evcilik Lezzetler dedi ki...

İnanç merhaba :)) Hemşerim çok daha şıkını yapayım ben sana ;) Adres kolay; Bağkur il müdülüğüne geliyosun, orda kime sorsan gösterirler :P
Hakkaten beklerim, Sevgiler...

akçahan dedi ki...

İnanç daçok beğenmiş ben de görünce bir top alayım demiştim. Ailenin damak ve göz zevkine çok hitap etti dondurmanız. Sevgiler, eline sağlık.

cafe gusto dedi ki...

Erimiş erimemiş kimin umrunda, içindeki malzemelerle harika olmuştur bu dondurma.
sevgilerimle...

damak tadı dedi ki...

Ayyy bu ne böyle canım..))Bende Serpil gibi düşünüyorum, erimiş olması hiç dert değil bence tatlım.
Harika görünüyor,keşke bizde gelebilsek oraya.))Ellerin esağlık canım benim..

Sevgilerimle.

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Akçahan hoşgeldiniz beğenmenize çok sevindim Sevgiler...
Serpil yorumda kafiye kopardı beni çok teşekkür ederim :))) Sevgiler...
Gül teşekkür ederim, çok zarifsin Sevgiler...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Offff Burcu'cuğum harika bir sunum olmuş. Muhakkak kullanmak lazım bu fikri.
Sevgiler,

PASTARDA dedi ki...

Canımmmm gözüm gönlüm açıldı walla böyle mayhoş mayhoş monitöre bakarken...Walla dicek bişi yok muhteşemmmmm :) Bende isteremmm :))

Neslihan dedi ki...

Burcu merhaba, erimiş görüntüsü daha canlı yapmış dondurmayı, çok iştah açıcı görünüyor, ellerine sağlık...
Ben de Lezzet ve Sofra takipcisiyim, merak ettiğim tariflerin uygulanmış hallerini de senden göreceğiz artık:)
Sevgiler

Selen dedi ki...

Evet evet sen bundan bahsetmiştin.. Dergideki kadar güzel görünüyor ellerine sağlık canım. Vallahi canım çekti şimdi :)

Eda dedi ki...

Burcuu yine yapmışsın yapacağını...Nasıl bir lezzet bu böyle, enfes görünüyor, çok canım çekti...Ellerine sağlık
Sevgiler

Duygu dedi ki...

Ellerine saglik, super gozukuyor dondurmaya bayilirim zaten erimis olsa bile farketmezzzzzz:)

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Burçin teşekkürler çok ta pratik bir güzellik,
(.....)
Burçin teşekkür ederim :))
Neslihan teşekkür ederim, beklerim sık sık :))
Selen evet bahsettiğim cici bu :)) Teşekkür ederim:))
Eda teşekkür ederim:))
Durgu teşekkür ederim :))
Sevgiler....

yusufun annesi dedi ki...

Sıcak çok sıcak ,İstanbul daha da sıcak olacak bu geceeee:(
Burcu bir top da ben alabilirmiyim arkadaşım:)

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Şebnem gecenin bu saatinde taptazesinden hazırlamış bulunmaktayım hadi bekliyorum :)))

fidaneli dedi ki...

mmmhhhhh warya ağzım sulandı, gerçektennn...şeyy acaba ne zaman musaıtsın? sana geliyorum bu muhteşm seyden tatmaya:)))
sevgıler
fıdan

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Fidan olmuyor böyle hakkaten, daha sık görüşelim :)) Linklerime ekleyeyim de kestirmeden gelivereyim ben de sık sık ;))
Sevgiler...

fidaneli dedi ki...

canım linklerine eklemek istemene çok sevindim, dur bende seni eklemeye gidiyorum.. olmuo tabii, görüşelim bacımm.. sen hele yap su dondurmadan bızee gelirizzzz...
sevgıler
fıdan