31 Ağustos 2007

Gönül Dostu

Gün; Gönül Dostları'nın günü. Buyrun gönül resitalimize...
Etkinlik o tadı-telaşı unutulmuş çekiliş heyecanı ile başladı. "Acaba bana kim çıkacak?", "Ben kime çıktım ki acaba?"ların ardından ilk bilinmeyen çözüldü ve ben hediye yollayacağım kişiyi öğrendim. Bir Annenin Günlüğü blogunun yazarı Nurgül Hanım :))
Paketi hazırlamak çok keyifliydi.Yarım kan Tokat'lı çoook uzaklardaki bir dosta Tokat'tan Gönül'den cicilerimi yolladıktan kısa bir süre sonra da kargocu güvercinleri bana kocaman bir paket getirdi :))
Benim kadim Oğlak Dostum Eda meğer Gönül de Dostummuş :)) Kargo elemanıyla oluşan anlık sahne şu;
- Kaşeniz varsa alabilir miyim?
-:))))))
-İmza alsam???
-:))))))
Bu ağız-kulak durumu bir süre böyle devam etti :))
Efenim geçelim cicilerimeeee;
El yazısı not başkaca bir değerli olduğu için ilk resimde yer almaya hak kazandı.
İkinci resimde elmalı armutlu cici tabaklarım neşeli ve çocuksu oğlak kadınına atfen...

Amerikan Servis ile mavi ying-yang tabaklarım uyumlu ve düzenli Oğlak kadınına atfen...

Cadı kek kalıbımsa esprili kişiliğime ve Oyalama Kağıdındaki Pişir'lerime atfen zevkli, ince ve düşünceli Gönül Dostum tarafından gönderildi...


Son resimse solonun ardından koro halinde cicilerim... Teşekkürler Eda tüm cicilerim çok kıymetli, severek kullanacağım ve gözüm gibi bakacağım :)))

Bu güzel etkinliği düzenleyip, hayatlarımıza bu farklı rengi katan Sevgili Sevda'ya teşekkürlerimle...
Tüm gönülden dostlarıma sevgiler....

15 yorum:

Eda dedi ki...

Canım ya, çok tatlısın sen..Ne güzel anlatmış ve resimlemişsin. Beğenmene çok sevindim. Güle güle; iyi günlerde kullan canım benim...
Sevgiler

i n a n c dedi ki...

Güle güle kullan hepsi de çok şeker valla çok şanslısın :)) hele şu kek kalıbı oyy oyy :) mavi mavi çok hoş görünüyor tabakların da. güle güle kullan.

fidaneli dedi ki...

cnm cım, cıcılerını gule gule kullan... bu nasıl bır etkınlıktır, bızım haberımız yokk:(( ben de katılmak ısterımm ısteee:)))))

sevgıler
fıdan

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Bayıldım hepsi harika. Güle güle kullan Eda'cığım.
Sevgiler,

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Eda'dan geliyorum ya hatlar karıştı Burcu. :)))))))))))))) Ay çok güldüm... Pardon

nino dedi ki...

canim gule gule kullan hediyelerini harika bir etkinlik cok imrendim ama buralardan katilmak Zor :( bu arada kevgirdeki muffinlerinde enfes elleirne saglik canimcim

Selen dedi ki...

Şeker bunların hepsi harika, ben hediye aldigin gun sevincini sanal olarak da olsa paylaşmış biri olarak mutluluğunu tasdikliyorum.
Edacığım çok zevkli seçimler yapmış ;)
Çok öperim

YESIMLI TARIFLER dedi ki...

Her şey çok güzel iyi günlerde kullanın sevgiyle

GANNE dedi ki...

Burcucum heidyelerin hepsi birbirinden güzel. Güle güle kullan. :) Sevgiler...

i n a n c dedi ki...

fidanın dediği gibi keşke bizim de haberimiz olsaydııı...

Hülya dedi ki...

Ay bu gönül dostları etkinliği çok güzel oldu;)Kim kime ne almış ,kim kime çıkmış derken dolana dolana size geldim;)
Ben Müge'ye,Müge Eda'ya,Eda size derken sizden de kime geçerim meçhul;)
Ama ne zevkli şeyler bu ciciler..
İyi güler de kullanınız...

sevdamavisi dedi ki...

urcucuğum,
ne mutlu bana ki böyle güzel insanlara utluluk yaşatabilmişim. çok güzel hediyeler güle güle kullan canım. öpüyorum.

Bir Anne dedi ki...

Selam Burcu,
Ay senin hediyelerin de pek guzelmis arkadasim. Bayilirim maviye. Eda arkadasimiz ne guzel secmis masallah. Gule gule kullan hepsini.

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Bu güzel etkinliği yorumlarınızla daha da güzel kıldığınız için teşekkür ederim :))
Sevgiler...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Burcu merhaba:) Hediyelerin hepsi harika:) Mavilere özellikle bayıldım:) Hepsini güle güle iyi günlerde kullan! İyi ki katılmışız:) Sevgiler...

Sebla.