06 Ağustos 2007

Çikolatalı Sufle

Suğğfle sufle suğğfle sufle suğğfle heyya heyya :))
Bulamam sanıyordum sufle kalıplarından meğer aldanmışım. Öğle arası kalıpları bulmamın ardından mesai sonrasında, Devletşah'tan tarifi kapıp, çoluğun çocuğun karnını doyurup, (Çocuk:Kunter, Çoluk:Eşim) Çoluğu yumurta almak için bakkala yollayıp, sonrasında"Hadi hadi parka gidin size sürpriz yapıcam ben" diye yolcu edip, bir solukta verdim sufleleri fırına. (Çatlamasınlar diye de su dolu kapta pişirdim ;)) Bekledim kabarmalarını, baktım süre doldu halen düşlerimdeki kadar kabarmadılar aman dedim bakkal yumurtası bu kadar kabarır çıkarıverdim fırından :)) Çolukla çocuk parktan dönmeden sıcağı sıcağına, bu sıcakta, bu sıcacık, sünger-kekimsi-kremamsı çikolata rüyasını paylaşayım istedim.
Bir kez daha...
Suğğfle sufle suğğfle sufle suğğfle heyya heyya :)))

19 yorum:

SelServis dedi ki...

Burcucum ellerine sağlık yanında vanilyalı dondurmaylada ne güzel gider şimdi bu sufleler. Sevgiler..

Duygu dedi ki...

Sevgili Burcu
Sufleler harika gozukuyor, sufle kaplarinida cok begendim.Ellerine saglik
sevgiler

fidaneli dedi ki...

Burcucum çookk güzel görünüyorlar. Ben de bir heves almıştım sufle kaplarımı ama kullanmak nasip olmadı. Yada ben sufleden hep korktum ya kabarmazsa diye.. Ama seni kutlamak gerek
sevgiler
fıdan

PASTARDA dedi ki...

Naptınnn sen yaaaaa !!! Şu anda ölürüm beniiii kimse tutamaazzz !! Sen bile tutamazsınnn !!!
Allahım , bol krema ve pudra şekeri,bu sıcakta burnum aka aka yemek istiyorummmm...
Bacım benim gibi çuku delisi için vazgeçilmez bir tat bu , eline koluna , klavyene sağlık..Acil sufle kalıbı almam lazımm benimmmmmmm

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Selda evet yaa vanilyalı dondurmayla miss miss :))
Duygu evet ya rengarenk ben de çok sevdim bu cici kalıpları :))
Fidann hiç korkma, o senden korsun azizim! elinden kurtulamaz sufleler :)) benden söylemesi ;)
Burçiiin yıldızlara haber saldım tutsunlar seni diye :)))) Bacı abes kaçmaz dersen yollayayım ben Tokat'tan sana kalıp, istiyorsan dön bana :))

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Burcu. Hiç sufle yapmayanlardanım ben de. Önce kalıp alıp sonra da denemek lazım artık. Çok hoş görünüyor eninkiler. Üzerine pudra şekeri serpmek geldi şimdi içimden şöyle şekilli şekilli Anne Willan kitabındaki gibi :P
Sevgiler,

Neslihan dedi ki...

Ellerine sağlık Burcu, ben kesinlikle sufle sevenlerdenim, tatlısını da tuzlusunu da, ama çikolatalının yerini hiçbrşey tutamaz sanırım, yanında krema, pudra şekeri veya vanilyalı dondurma ile:)
Sevgiler

gülriz dedi ki...

Hımmmm, çikolatalı sufle, en sevdiğim tatlı. Öyle pudra şekeriyle falan kesmez beni ama, kışın krema ile yazın dondurma ile yerim, kaşık kaşık, bol kalorili bol kalorili; yoksa kesmez beni. Bu arada, bu sufleye ne kadar un konuyor? Aldığı kadar mı :)))))))) Sana aldığı kadar un konusunda yeni açılımlar yarattım, okudun mu? :)))) Kocaman sevgiler sana

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Burçin teşekkür ederim :)) Aslında pudra şekeri ile şablonlu bir süsleme ben de yapmıştım, toplu geçit daha ağır basınca bunu ekleyiverdim:))
Neslihan teşekkür ederim :)) Tuzlusu konusunda fikrim yok, araştırmalı ;))
Gülriz hocam tam senlik! Hiç un almıyor :)) Özgürce istediğin boyutta kap seçebiliyosun :)) Tüm kamuoyunu sarsan açıklamalarını dehşetle takip ettim, kapta acı var mıydı hocam? Hamur neler hissetti :P Gülriiiz alabildiğin kadar sevgiler :)))))))

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Harika olmuş bizde de çoluk ve çocuklar (ikizlerim Ömer ile Şevval)ve de bendeniz bayılırız çikolatalı sufleye.Ellerine sağlık canım sizi tuttum ve takip ettiklerimin arasına aldım sizi de yeni bloguma ziyaretime beklerim .
sevgiler ....

Papatya dedi ki...

Burcucuğum ne güzel görünyor benim simdi canım istedi nerden bulucam iş vakti iş vakti:))

Sevgiler,

damak tadı dedi ki...

Sevgili Burcu'cuğum,
Çok güzel görünüyorlar canım,ellerine sağlık.Bizler için hiç ayırdın mı??Öpüyorum canım seni, harikasın yine.))

Sevgilerle.

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Hayatkepçeleyen hoş gelmişsin evcilik lezzetlere, ben de tuttum seni arkadaşım :)) ikizlerin gözlerine bayıldım çakmak çakmak :)) Sevgiler...
Oooo Papatya sana kim sufle alacak seninle kim yiyecek mesai başlayıncaağğğ :))
Gül teşekkür ederim içimi okşayan güzel yorumuna:)) Kalmadı be Gül Çoluk "Bize artık güzel olmuş mu diye sorma ne hızla tükettiğimize bak" dedi, Sufle kısa sürede tüketim-yüksek lezzet kategorisinde yer aldı :)) Sevgiler...

Eda dedi ki...

Burcu'cuğum
Nefis görünüyor, ellerine sağlık. Ne şanslı evdeki çoluk- çocuk...
Sufle benim için muhteşem bir lezzet ama daha hiç denemedim sufle kabım bile yok (seninkilere bayıldım bu arada) denemeye cesaretim de yok, şimdilik dışardan yemeye devam :)
Seni cesaretinden dolayı kutlar, bol tarif denemeli günler dilerim arkadaşım...
Sevgiler

cafe gusto dedi ki...

Burcucuğum tam da bu hafta sonu sufle yapıp yayınlayayım derken seni gördüm.Benden önce davranmışsın.
Kapların çok güzelmiş güle güle kullan.Eminim tadı da harikadır.Ellerine sağlık...
sevgilerimle...

Tabakta Lezzetler... dedi ki...

Burcu süper olmuşlar suflelerin ellerine sağlık.
Canım sık sık bana takılmaya karar verişin beni mutlu:)) etti teşekkür ederim. Ben de pasta türü lezzetlerde pek iyi olmadığımdan artık sıklıkla sana takılırım. Ayrıca seni linklerime ekliyorum sende beni eklersen sevinirim.
Sevgiler…

Yasemin dedi ki...

burcu selam! daha dun esim dediki ay bi sufle olsada yesek.. ay ben simdi aksam bu sufleyi yapmazmiyim :) ne kadar guzel oldu senin sitene girmek :) ellerine saglik!

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Edaaa tatil ellerde bizi sensiz komuyosun gönlümüzü şenlendiriyosun :)) Beğendin hemi sufle kalıplarımı :)) Bizim zevklerimiz acayip uyuşuyor zaten, (nerden de biliyosam :P) Şu cahil cesaretim bana çok lezzetler kattı :)) Sevgiler...
Serpil piştiye ramak kalmıştı he:)) Kalıplarımı ben de pek sevdim, çölde su bulmuş gibi de naralar attım durdum :))
Tabakta takışalım :))
Yasemiiin altın kız hoşgelmişsin :)) Özlemişim yorumlarını Sevgiler...

Pastacı Kız dedi ki...

Merhaba Burcu resmi görünce bende yanında vanilyalı dondurmayla yemeyi hayal etim bol çikolatalı nım nımmm :) ellerine sağlık sevgiler.