28 Eylül 2007

Kunter 5 Yaşında :))

Bir küçücük Kunter'cik varmış
Evimizde ko-ko-koşar oynarmış
Annesi onu çooook severmiş
Babası onu çok çok severmiş
Sen benim ca-ca-canımsın dermiş
Sen benim ca-ca-canımsın dermiş :)))
Açıklayıcı Notlar: Pandispanya Pastacı'dan, ara krema Çikolatalı Crem Ole, ek olarak bol muz parçacığı, dış ön kaplama 3/4 su bardağı sütle hazırlanmış 1 paket kremşanti, dış şeker hamuru Yüksel Ticaret (Bulunduğunuz yere kargo ile siparişinizi hemen ulaştırıyorlar ;) 0 212 519 96 73 Yüksel Cebeci), Tamir setimizin her bir parçası da çikolatala kalbımızda şekillendirilmiştir. Çikolata kalıbı çalışır Burcu övünürdür bir nevi :)))

27 yorum:

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Burcuuu. Bence çok güzel olmuş. Keşke daha aydınlık bir yerde çekebilseydin fotoğrafı. Kunter'e nice nice yaşlar diliyorum sağlıkla, mutlulukla.
Sevgiler,

nes dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık. modellemerde çok başarılı. Kunter e Allah nice sağlıklı yaşlar nasip etsin.

PASTARDA dedi ki...

HAPPPİİİİİ
HAPİ DE BÖRTDEY TU YUUUUU
HAPPİİ DE BÖRTDEY TU YUUUUUUU
HAPPİİİİİİİİİ

Şekericim , sade de olsa gayet güzel olmuş...Helede kaplama..Tebrik eder , ellerinden gözlerinden öperimmm..

cafe gusto dedi ki...

Kunterciği teyzeleriii çoook çoook öpermiş...
Burcucuğum ellerine sağlık.Kurter'e bir ömür boyu sağlıklı mutlu yıllar...
sevgiler...

SelServis dedi ki...

Burcu'cuğum ellerine sağlık bence kaplamasıda gayet iyi olmuş. Kunter'ede nice mutlu yıllar dilerim..
Sevgiler..

Arda'nın Annesi dedi ki...

Nice Nice yaşlara...
Sağlık,mutluluk dolu günler dileğiyle.Pasta da çok güzel olmuş ,ellerine sağlık Burcu.
Sevgiler.

Hesna dedi ki...

Merhaba Burcu
Pasta çok düzgün pastane işi gibi olmuş, tamir setide çok hoş. eline sağlık .
Kuntere de nice yıllar diliyorum.

Selamlar
Hesna

Ufuk'ta mutfak dedi ki...

Burcu, Kunter'in doğumgünü kutlu olsun. Allah ona sağlıklı ve sevdikleriyle beraber nice yaşlar versin. Pastan da çok güzel olmuş ellerine sağlık ve bloguma bıraktığın kutlama mesajı için ise çok teşekkürler. Sevgilerimle....

selinesli dedi ki...

Burcu'cum,Allah Kunter'e analı babalı nice yaşlar nasip etsin inşallah.Pastayı da afiyetle yesinler.Bugün de senle bi buluşamadık yani.Daha da uzun süre görüşemicez.Sana ev telaşende kolaylıklar diliyorum.Umarım gönlüne göre bir ev bulursun.

Nukhet dedi ki...

Ellerine saglik Burcu, cok hos olmus. Nice yaslar, mutluluklar ve sagliklar

nino dedi ki...

NICE MUTLU YILLAR KUNTERRRRRRRRRRRRRRR COK GUZEL OLMUS CANIMCIM PASTA NEFIS BIZIM OGLANA GORE TAM :D OPTUM

gülizar dedi ki...

Merhaba,
Sitem çok yeni ve sizleride sitemde görmek istiyorum.Beni yalnız bırakmazsanız çok mutlu olurum.Benide linklerine ekler misin?
Hayırlı ramazanlar

www.gulizar1982.blogspot.com

gülizar dedi ki...

Merhaba,
Sitem çok yeni ve sizleride sitemde görmek istiyorum.Beni yalnız bırakmazsanız çok mutlu olurum.Benide linklerine ekler misin?
Hayırlı ramazanlar

www.gulizar1982.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Kunter'e sağlıklı nice yaşlar diliyorum canım.
Pastası çok şık ve güzel olmuş Burcu'cuğum,ellerine sağlık canım.

Sevgilerle kalın.

damaktadı/Gül

TWIGY dedi ki...

Nice mutlu yıllar allah ömür boyu mutluluk dolu günler yaşamayı nasip etsin ....Bence pasta süper görünüyor ellerinize sağlık:)
İyi Haftasonları
Sevgilerimle

Aybike Ceylan dedi ki...

Burcu'cugum,
Ellerine saglik, ve Kunter'e saglikli, guzel yillar diliyorum.
Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Baharcicegi dedi ki...

pastaniz cok güzel olmus,paytaneyi aratmamis,Kunterede saglikli uzun önürler dilerim.

Bir Anne dedi ki...

Burcu' ya:
Cok hos bir dizayn. Ellerine saglik.
Kunter'e:
iyki dogdun Kunter,
iyki dogdun Kunter,
iyki dogdun Kunteeer,
mutlu yillar sana:)

cocuklacocuk dedi ki...

selamlar, oğlunuza nice yaşlar diliyoruz, onunla birlikte bizim sitemize de bekleriz

gülriz dedi ki...

Burcuuuuuuuuuuu, geç mi kaldım ki ben; olsun geç olsun da güç olmasın, değil mi? Kunterciği benim için öp olur mu, hep mutlu mesut nice yaşlar görür umarım. Onun hayata karşı felsefi bakışları (ayı kırt diye ortadan kesmişler, canı mı patlamış vs) beni benden alıyor zaten, iyi ki varsınız. Öpüyorum dünya tatlısı anne oğulu yanaklarından...

serpil dedi ki...

Doğumgününüz kutlu olsun canım...Allah nice yaşlara...

Ayris dedi ki...

Canım, Oğluna güzel, sağlıklı, mutlu, sizinle nice yaşlar diliyorum. Uzun süredir yazamadım biliyorum, dolayısıyla da görüşemedik. Sanırım hala Tokat'tasın.En kısa zamanda görüşmek umuduyla. Bu arada Pasta da enfes görünüyor. Ellerine sağlık

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Çok çok çokkk teşekkür ederim güzel dileklerinize :))
Sevgiler...

Selen dedi ki...

Eh ben tam gününde geldim ama sen erken kutlamışsın şekerimin doğumgününü :) Nice sağlıklı, mutlu yaşlara tekrar. Çok öpüyorum ikinizi de

Eda dedi ki...

Kunter'e mutlu yıllar ve yaşlar dilerim...Pasta da nefis olmuş Burcu'cuğum, ellerine sağlık
Sevgiler

Calisan Anne dedi ki...

Burcucum, Sevgili Kunter'in yeni yaşını çok tebrik ederim, bu aralar biraz rötarlı bakabiliyorum bloglara, kusura bakma.Pasta harkulade olmuş ellerine sağlk. Nice mutlu yaşlara, ailenizle birlikte hep beraber. Sevgiler,

Esra

Pastanı Seç dedi ki...

canım selam sende harikalar yaratıyorsun herbiri birbirinden şirin emeğine sağlık

sevgiler ....