24 Eylül 2007

Pembeli Pasta

Çok zor günlerdi çokk!
Kurabiyeler yaptım, ha bugün ha yarın makinem gelir de paylaşırım diye.
Pastalar yaptım, belki bir dilim görüntülemeye yetişir diye.
Kendi kendime şarkılar mırıldandım;
"Makinesiz kalsam, ofline olsam yine de oynar mısın benimle?" diye.
Sonunda Hepsiburadacom'u lanetleyip! İlk karşıma çıkan fotoğraf makinesine talip oldum!!
Sonra da makinesiz günlerimde yapıp bir kenara koyduğum, adetini üç diye hatırladığım, ve fakat sadece bir tanesini yenmemiş bulabildiğim beze diskimi pastalaştırdım. İki kat kakaolu pandispanya ve tam orta katta beze diski, tüm katlar ve dış sıva kremşanti ;))

Beze disklerini 1 yumurta akı+ 1 fincan pudra şekeri + 2/3 damla limon suyu formülasyonuyla hazırlayıp, tam da Bizim Pastane'nin anlattığı gibi yağlı kağıtlara sıkıp, pişirdim. Kakaolu pandispanyayı beze boyutunda küçülttüğüm için tam ölçeğini veremiyorum. Kremşanti zamanla beze diskini yumuşatmış, beze ile bütünleşmiş ve büyülü bir lezzet dengesi oluşturmuştu.
Pembeli kremşantimi tarifindeki koyu kıvam ölçeğiyle hazırlayıp gıda boyası ile renklendirdikten sonra daaaaaaaaa
Sepet krema sıkmacılık oynadım :))))

14 yorum:

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ve sonuç çok lezzetli bir pasta olmuş görüntülerden anladığım kadarıyla. Ellerine sağlık !
Yeni makinen de hayırlı olsun Burcu'cuğum.

cafe gusto-Serpil dedi ki...

Fotoğraf makineni gülegüle kullan canım.Pastan da harika olmuş ellerine sağlık.Dış cephe kaplamasına da bayıldım :)
sevgiler...

Bir Anne dedi ki...

Allaaaah!!! Harika gorunuyor:)) Ellerine saglik. Yeni makinaya da tesekkurler; bizim icin bu guzeli goruntulemis. Deklansoru, lensleri vs...si gam gormesin:)

lezzetlilerim dedi ki...

Canım yeni makinan hayırlı olsun. Pataya ise diyecek sözüm yok. Çünkü şahane görünüyor.
sevgiler

Hesna dedi ki...

pastanın görüntüsü harika eline sağlık.

Hesna

HULYA dedi ki...

Burcu'cuğum,
İlk olarak eyni makinen hayırlı olsun diyorum.Kimbilir ne güzellikler resmedeceksindir onunla.PAstan ise harika görünüyor pembiş pembiş ellerine sağlık.İftar için bir dilim aldım gidiyorum canım.Sevgiler

banu gökşin dedi ki...

canım ellerine sağlık nefis görunuyor. çok beğenim sevgiler..

YEMEKSEVER dedi ki...

Çok güzel görünen bir pasta, üzerindeki çiçeği nasıl yaptınız? harika olmuş.Renk seçimide çok şık.Ellerinize sağlık.
Selamlar

yaren dedi ki...

Pastda coook güzel görünüyor.Ellerine saglik

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Teşekkürler Burçin'cim, ay profil resmin pek cici :))
Serpil yarı mat kullanayım dedimdi :P
Amin Amiin Nurgül :)) Çok teşekkür ederim :))
Azize teşekkür ederim
Hesna hoşgeldin, teşekkür ederim
Hülya çok teşekkür ederim, afiyet olsun ;))
Banu beğenmene sevindim :)) Sevgiler...
Funda teşekkür ederim, gala çiçeklerinin yapımı öyle kolay ki; şeker hamurunu kalpli kalıpla kesip, üstüne; sivri kısmı değil de yumarıdaki bombeli kısmın tam ortasına küçük oval bir parçacığı yerleştirip katlıyoruz;) Sevgiler...
Yaren teşekkür ederim :))

damak tadı dedi ki...

Çok lezzetli bir pasta olmuş Burcu'cuğum ellerine sağlık.
Makineni güzel günlerde kullan.

Sevgiler.

fidaneli dedi ki...

hayırlı olsun cnm... pastanda ne jadar guzel görunuyor... hele kı pembe olusuu:))

sevgıler
fıdan

nino dedi ki...

canim pasta enfes gorunuyor ellerine saglik

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Gül, Fidan, Nihan teşekkür ederim güzel yorumlarınız için :))