08 Ekim 2007

Bir Veda Sofrası...

Merhabalar :)) Taşınma münasebetiyle verdiğim uzuuun araya, bu güzel sofrayla kısa bir mola veriyorum. Bu güzel iftar sofrasındaki her detayı resmedememişim maalesef. Oysa neler vardı neler. Kremalı mantar çorba, kabaklı, meksika fasulyeli ve çeşit çeşit salatalar, iftariyelikler, elma şekilli tabakta elma kompostosu, ana yemek, pilav....
Sosyete mantısı...

Tatlılarda Güllaç, cevizli fıstıklı baklavalar... Bu güzel sofrayı hazırlayan Deniz'e bir kez daha teşekkürler :))

Benden notlar: Toparlanma işinin ardından taşınma işlemi bayram münasebetiyle sonraya kaldı.
Zor muymuş bu işler?? Evet zormuş. Hatta insana şarkı türkü bile söyletir miymiş? Evet söyletirmiş :))
Bayram gelmiş neyime
Blogerim blogerim garibem
Göç toplanır evimde
Blogerim blogerim garibem...

18 yorum:

PASTARDA dedi ki...

Amanda bacımdan ses seda gelirmiş..Pekte güzel sofralara konuk oluvermiş..Arkadaşının ellerine senin de midene sağlık cicim..Ara ara yaz böyle emi , tempondan haberimiz olsun..
Seviorum seni..Kocaman öpücüklerrrr

nino dedi ki...

canim arkadasinin ellerine saglik tasinma isi zordur bunu en iyi ben bilirim :) ole cok tasindimki :) kolayliklar diliyorumk canim cabuk don aramiza bizi ihmal etme opucukler

cafe gusto dedi ki...

Sevgili Burçin elimden gelen birşey olursa ve sana yardımcı olabileceksem sevinirim.Bana maille ulaşabilirsin sana telefon numaralarımı da verebilirim.
Mutlaka haber bekliyorum artık elimden ne gelirse..
sevgiler..

yazar miksserci dedi ki...

merhaba bloglar arası dolanırken sizi keşfettim, Tokat kebabına denk geldim..aa inanmıyorum dedim, Amasyalıyım:) ama izmirde yaşıyorum.bende çok acemi bir blogcuyum:)Muffin lere takmış durumdayım bu aralar, bugün akşam tariflerinizi deneyeceğim, başarılar:)

Tabakta Lezzetler... dedi ki...

Senin ve ailenin damağını ve çevresini tatlandıran mutlu bir bayram diliyorum.
Sevgiler…

Aybike Ceylan dedi ki...

Cok kolay gelsin.

Iyi bayramlar diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

HULYA dedi ki...

Sevgili Burcu'cuğum,
Öncelikle arkadaşının ellerine sağlık .
Hayırlı ve mutlu bir bayram diliyorum.Sevgiler

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Burcu'cuğum,
Bayramını kutluyor, sağlıklı ve mutlu bir bayram diliyorum.

YESIMLI TARIFLER dedi ki...

Şeker tadında bir bayram geçirmeniz dileğimle kocaman sevgilerrr
yeşim

gülriz dedi ki...

Canım Burcum, senin, eşinin ve dünya tatlısı, felsefi düşüncelere sahip yakışıklı oğluşun Kunter'in bayramını en güzel dileklerimle kutluyor, yanaklarınızdan öpüyorum. Kocaman sevgilerimle

Bir Anne dedi ki...

Tasinma telasesi icinde bayramin keyfine varmanizi dilerim:) Mubarek olsun...

Feyhan Sönmez dedi ki...

Umarım yerleşmişsindir. Canim şeker tadında iyi bayramlar diliyorum. Sevgiler...

nino dedi ki...

bayraminiz seker gibi gecsin nice bayramlari birlikte kutlayalim sevgiler

kizilciksurubu dedi ki...

Ramazan bayraminiz kutlu olsun.

yaren dedi ki...

Ellerine saglik cok gözel görünüyor.BAYRAMIN KUTLU OLSUN

Nalan Kaplan dedi ki...

Hayırlı bayramlar canım!

miksser dedi ki...

Umarım kısa zamanda taşınma işlerini halledersin.Konuşacak çok şey olduğuna eminim Amasya'dan :)Çok kolay gelsin, mutlu ve huzurlu bayramlar dilerim :)

Adsız dedi ki...

Sevgili Burcu, sana kolaylıklar ve yeni hayatında başarılar diliyorum. Umarım arkadaşlığımız uzaklarda da olsan devam eder. Her zaman beklerim. Sevgiler...Deniz