03 Ocak 2008

Etimekli Kabak Salata

Bu nefis salata sebzeobursal bünyelere tavsiye olunur...
Öleçeksiz tarifimizde kabakları bıçak keskin yüzeyi ile soyduktan sonra kalın rendeleme kısmıyla rendeliyoruz. Bir tencereye alıp kısık ateşte pişmesini sağlıyoruz. Bir miktarda olsa kalan suyu varsa süzüyoruz. Tuz ve kuru nane ekleyip bir kapta soğumaya bırakıyoruz. Üzerine etimekleri kırarak seriyoruz. Onun da üstüne yoğurt çırpıp ekliyoruz. Ardından maydonoz yapraklarıyla süslüyoruz.
Etoburluktan sıkılan damakla afiyetle yiyoruz :))

20 yorum:

yusufun annesi dedi ki...

mmmmmm hem sebzeobursal bünyelere hem de akşama yemeği olmayan arkadaşlara derman oldu valla.Ağzına eline koluna sağlık Serpilcim.

PASTARDA dedi ki...

Süsünü yisinler hele senin !!! Otobur bir zat olaraktan tercihimi bu tariften yana kullanarak , damağıma olmasada gözüme bir şenlik çekiyorum..Hoppalaaaa !!!

YESIMLI TARIFLER dedi ki...

özellikle ben gibi şişkocuklara önemle tavsiye olunur
ellerine sağlık
sevgilerrr

nino dedi ki...

harika ellerine saglik seker ama hala gozum cicek cipslerde bilesin :)

nino dedi ki...

harika ellerine saglik seker ama hala gozum cicek cipslerde bilesin :)

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik , harika olmus.

Guzel bur hafta ve tekrar guzel ve saglikli bir yil diliyorum.

ayselce dedi ki...

Ellerine Saglik

ve

Sizlere Afiyet Olsun :))

Selamlar ve Sevgiler Aysel

semra mutfakta dedi ki...

Merhaba sitenizi blogcu arkadaşlar da dolaşırken buldum.yaklaşık 15 dk yazdıklarınızı okuyup gülümsüyorum:)gerçekten anlatım tarzınız tam benlik çok hoş.Bundan sonra sık sık görüşmek dileğiyle.
Bu arada salatanız çok nefis görünüyor,ellerinize sağlık.

Bir Anne dedi ki...

Bu tam bana gore bir tarif, bayilirim genelde sebzeye ve ozelde kabaga:) Ellerine saglik arkadasim.

elf dedi ki...

hııım harika görünüyor bayıldım ama evde kabak yok aklımda kaldı ama yaaa :))
ellrine sağlık...

gülriz dedi ki...

Benim küçük kuru fasülyem :))) ellerine sağlık, pek güzel görünüyor. İçinde kabak olan herşeye bayılırım zaten... Yalnız şu benzetmenin sebebini bir ara anlatıver be evcilikim, bir insan evladının nasıl kuru fasülyeye benzetildiğini hala idrak edememekteyim.
Kocaman sevgiler

Feyhan Sönmez dedi ki...

Merhaba Burcu,

Bu etimek ne güzel bir şey ki, her salataya harika uyuyor. Salatan eminim nefis olmuştur. Mutlu yıllar diliyorum.

SelServis dedi ki...

Benim gibi kabak sever birisi için daha ne olabilirki. Ellerine sağlık . Bu arada çiçek cipslerinede hayran oldum. Ama bu kadar uğraş uğraş bir çırpıda bitivermesi en sinir bozucu kısımı. Helede bizim evdeki cips oburcuklarına hayatda yetiştiremem.
Sevgiler..

BETÜL dedi ki...

mmm tam benlik bişey bu eline sağlık sevgiler..

ceyt dedi ki...

ellerine sağlık canımcım.değişikmiş tarifini deniycem.
sevgiler

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Şebneeeemmm Samsun'a taşındım sen ettin beni Cafe Gusto :)) Salatamın derman olmasına sevindim benzetmen de hoşuma gitti ne yalan söyliim :))
Damağına da zuhur etsin Purçoooo :))
Yeşiim afiyetler kaslar antiyağlar olsuun :))
Üstüste iki kere beyanından sonra cips tabağını saklayasım geldi be Nihan'cım :)) Sağolasın...
Aybike teşekkür ederim :))
Aysel Teşekkürler :))
Semra teşekkür ederim :)) Ben de defalarca güzel yorumunu okudum durdum ;)) Sevgiler...
Nurgül teşekkür ederim gönülüm dostum :))
Elf yapabilmişsindir umarım :)) Böyle evde kabak fazlaysa düşündüğümden artacaksa atıveriyorum ben rendeleyip buzluğa ;))
Gülrizz kamuoyuna gerekli açıklamayı beyan yerinden; senin blogtan gerçekleştirdim :))
Feyhan teşekkür ederim, etimek benim mutfağımdan da eksik olmuyor :))
Ay evet Selda ya dişinin kovuğuna yetmedi bizimkinin ev makarnası filan açıp mı yapmalı acaba abartıp ;))
Betül teşekkür ederim beğenmene sevindim :))
Ceyt afiyetler olsun denersen sevgiler Tokhat'ıma :))

Adsız dedi ki...

yerim ben senin hepsini,ay ne güzel
şey be bunlar kıızz:)
devam devam yavruuuu,çok tatlı
yaptıkların yürüüü..

sizide linklerime ekledim,sık görüşces inşş.

Şenay Oturakcı

www.nurselim.com

yusufun annesi dedi ki...

Burcuuuuuuu, çokkkk özür dilerim.Canım benim üzüldüm karışıklığa, o arada hem serpile bakıyordum bir taraftanda sana yorum yazıyordum:))

www.yusufunannesi.blogspot.com dedi ki...

Burcuuuuuuu, çokkkk özür dilerim.Canım benim üzüldüm karışıklığa, o arada hem serpile bakıyordum bir taraftanda sana yorum yazıyordum:))

Ebruli dedi ki...

Bu salatayi hep yaparim. Bir de icine havuc ve dovulmus ceviz koyarim. Bu etimekli tarifi deneyecegim...