23 Ocak 2008

Patates Pasta

Patatesleri haşladım önce, rendeledim kalın yerince, soğan dilimledim ince ince, tuzla ovup sudan geçirdim, kalktım kelepçeli kalıbımı aldım. Seraladım önce kalıbımı, salatama maydonoz da doğradım ince ince tam da soslama vakti gelince kalktım zeytin yağ, mayonez ve limon suyu ekledim keyfimce. Baharatıydı tuzuydu derken seralanmış kelepçeli kalıbıma koydum. Birkaç saat dolapta bekleyince salatamı kalıptan çıkardım narince, üstüne ketçaptan yuvarlak yaptım, konserve mısır da ekledim tanelice, salamlarla da renk kattım. Kalktım patates pasta yaptım :))
Not: Küp doğranmış kornişon turşu da eklemiştim ;)

16 yorum:

ezgi uğurlu dedi ki...

yee beni diyor.ne kadarda şık olmuş.ellerine saglık
sevgiler

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Görüntü muhteşem, hımmmmmm, ellerinize sağlık...

Zerrin dedi ki...

Burcucum ellerine sağlık nefis görünüyor..

nino dedi ki...

canim ben bayiliyourmbole pasta gibi salatalara elerine saglik nefis olmus

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam..tablo gibi olmuş ..elinize saglık.sevgiler..

Cafe Gusto dedi ki...

Burcucuğum ben bayılıyorum bu salataya bak ben sana gelirsem mutlaka bundan isterim.Tabiiiiii önce vakit bulursam.Ellerine sağlık..sevgiler..

ayseyaman dedi ki...

Burcu bende senin yorumuna çok güldüm..:) Şimdi de halen gülümseyerek yazıyorum...
Canım bu pasta kumpir lezzetinde olmuş, ellerine sağlık...Yumuşak hoş bir lezzet yakalamissindir, oh ne güzel olsa da yesem..Canım çekti...:)
Patates bizim eve yasaklı da ondan böyle yazıyorum...Yakında beyaz un, şekerde yasaklanacak..Ben artık böyle güzel salatalarında maketlerini yaparım...:)
Neyse ben yasağa biraz daha uyar sonra eşime yediririm böyle güzel patatesli pastalar, köfteler...
sevgilerle canım

elf dedi ki...

patates dedin mi akan sular durur ben de çok hoş bi anlatım ve harika sunum ellerine sağlık...
hadi sen de yap hadi sen de die göz kırpıp duruyor bana :))

hayatkazanbenkepce dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM PASTA GİBİ ŞIK OLMUŞ...

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık çok şık bi okadar pratik bişey hımmm birde nefis görünüyor

SEVGİYLE KAL

Papatya dedi ki...

Burcucuğum pastan da anlatımın da harika ellerine sağlık:)

Feyza Fidan dedi ki...

Burcummm, harika olmuş patates pastan...Harikaaaaaaa..
Ellerine sağlık canım benim...

naz dedi ki...

slm,
bende patatesten pasta yapmayı çok severim,her şekle giriyor hem de istediğin gibi süsle,malzeme de sınır yok:)
eline sağlık..
sevgiler.

Mutfak Havlusu dedi ki...

yaa bu ne güzel görüntü böyle harika olmuş ellerine sağlık.

Pastanı Seç dedi ki...

Canım enfes olmuş

sevgiler

Ball kabak dedi ki...

Çok canım çekti gerçekten.Ellerine sağlık.