01 Şubat 2008

İyi ki doğdun Aşkım


Bugün canısı canısı ömrümün tamı tamına yarısı aşkımın doğumgünü :)) Pastasını çikolatalı pastasever, ara katta meyvetadısevmez damağına uygun yapmaya çalıştım. Pastacı Burcu'nun Sacher pastasının arada marmelat değil de fındıklı Cremole'lenmiş halini düşünün, katlar da şekerli süt ile ıstlatılmış ;))
Üstünü sadecik süslerken kullandığım çikolatacıkları yağlı kağıt üzerine benmari erimiş kuvertür sıkıp, dondurarak elde ettim. Ve son olarak(çok konuştum ya :P) bu çikolatacıkların verdiği ilhamla kocacımcancinconcuma seslenmek istiyorum:
İkimiz biiirr fidanın güller açan dalıyııızzz... Seviyorum seni ;)))

25 yorum:

hamde:)) dedi ki...

İkimiz bir fidanın
Güller açan dalıyız
Sen benimle ben seninle
Bu hayatı yaşamalıyız

Yaşamanın gayesini
Seni sevince anladım
Senden gelen her cefaya
Bu canımı adadım
....

Şarki tadinda bir ömür dilegiyle:)
Nice yaslara Kıvanc abi ve ellerine sağlik ablacim...

PASTARDA dedi ki...

Kıvanç beyyy !!Kıvanççç beyyy !!!
Burdan size sesleniiioommmm !! Aha seni çikolata deryasına gömen , yetmezmiş gibi milyonların önünde aşk-ı itiraf eden bu evcilik kadının kıymetini bilesin..İstifanı veresin,Samsun'a gelesinnnn !!!
Efenim üstünede ; iikiii doğğdunnn Kıvanççç beyyyyyy !!!iikiiii doğduunnnn !! ikii doğdunnn !!! iiikkiii evcilikin oldunnnnnn !!!!

Saygılar , hürmetler :)

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam .nice mutlu yıllar dilerim eşine...sevgiler..

pelincelezzetler dedi ki...

Nice senelere,çok şık bir pasta olmuş.Ellerinize sağlık.

Ömür boyu'da mutluluklar.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Birlikte yaşayacağınız nice sağlıklı, mutlu ve bolll lezzetli yaşlar dilerim !

ACIBADEM KURABİYESİ dedi ki...

Allah mutluluğunuzu hiç bozmasın ve hiç ayırmasın sizi...

Zerrin dedi ki...

Burcucum eşinin doğum gününü kutlarım nice yaşlara birlikte giresiniz inş.
SEVGİLER..

damak tadı dedi ki...

Birlikte nice güzel senelereeeeeeee Burcu'cum..Eşinin doğum günü kutlu olsun canım..


Pasta harika olmuş..))

Sevgiler

Kevser dedi ki...

Canim,
öncelikle esinin yeni yasi kutlu ve mutlu olsun, birlikte daha nice nice güzel senelere diyorum.

Dogum günü cocugunun pastasi süper olmus, cikolata üstü cikolata tam bir lezzet patlamasi yaratmistir, sizlere afiyetler olsun canim ve senin de ellerine saglik diyorum.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum..

Feyza Fidan dedi ki...

Burcum, eşine seninle birlikte bir ömür boyu sağlık, sıhhat, mutluluk dolu nice seneler diliyorum,
Ellerine sağlıkkk...

Adsız dedi ki...

Pastanın tadına bakmadan yorum yapmak istemedim :)bu gün doğum günüm ama evime henüz gelebildim ve nihayet o muhteşem pastayı yedim.teşekkür ederim aşkım ellerine sağlık.beraber nice yıllara..
Kıvanç

pastacirapunsel dedi ki...

Eşine mutlu, sağlıklı, hep çikolata tadında ve tabii ki tüm sevdikleriyle beraber uzuun ömürler dilerim:))

Pasta pek güzel, üzerindeki süsleme ise harika, ellerine sağlık canım,

Sevgiler....

AZİZE PİRGAİP dedi ki...

Canım eşinin doğum gününü kutlar ve bir yastıkta yaşlanmanızı temenni ederim. Pastan nefis olmuş tadıda öyledir eminim. Sevgilerimle mutluluklar

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Burcucuğum,

Sevgili eşin, hayat arkadaşın Kıvanç Bey'in doğum gününü kutlar, hep birlikte geçireceğiniz nice yıllar dilerim.

Sevgilerimle,

nino dedi ki...

nice mutlu yaslara birlikte yaslanin emi :) pasta super

tuğba dedi ki...

iyiki doğdun kıvanç.....ömrünüz birlikte güzel geçsin burcu....

zerrin - misss dedi ki...

Canımın içi Burcum,

eşine mutlu sağlıklı nice yıllar.

pasta şahane, sen şahanee :)

seni sımmsıkı kucaklıyorum.

hep mutlu hep aynı fidanın dalları olun :)))

www.misssgibi.com

ceyt dedi ki...

burcu'cum,eşinin doğum günü kutlu olsun.sağlıklı mutlu beraberce geçireceğiniz nice yıllar dilerim canım.Allah ayırmasın.
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Nice mutlu yıllaraaa olsun insallah.Allah mutluluğunuzu daim etsin.Bu arada ellerine sağlık

ball kabak dedi ki...

Nice mutlu yıllaraaa olsun insallah.Allah mutluluğunuzu daim etsin.Bu arada ellerine sağlık

hande dedi ki...

Allah o fidanın dallarını hep böyle neşe,sağlık,mutluluk ve ağız tadıyle daim etsin işallah...Pasta da çok şık gözüküyoriEminim eşin beğenmiştir.Ellerine sağlık.sağlık ve afiyetiniz daim olsun :)

Mihriban dedi ki...

Ne güzel ALLAH her zaman sizi mutlu etsin, Birbirinizden ayırmasın. Uzun bir ömrü sevgi dolu paylaşmanız dileğiyle...

Eda dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin canım..Birlikte nice güzel günlere kucak açın inşallah.Eşine mutlu yıllar dilerim
Sevgiler

Cafe Gusto dedi ki...

Burcucuğum eşinin doğum günü kutlu olsun.Sizlerle birlikte sağlıklı mutlu nice senelere...
sevgiler...

Aybike Ceylan dedi ki...

Esinin dogum gunu kutlu ve mutlu olsun, biraz gec oldu ama:)