20 Nisan 2008

Bugün'den Dün'e

Bugün... Bugün biz Cafe Gusto ile buluştuk :)) Yukarıdaki ilk kare o buluşmadan; Ege'nin Mısır Gevrekli Kurabiye dolu ev kurabiye kutusu. Biz Serpil'le vakit nasıl geçti anlamadık. Sanırım vakit kavramını bir tek Ege anladı :)) Söz Ege'cik bir dahaki sefere Kunter'siz gelmeyeceğim ;)) Serpiiil gözlerin çokk güzeeelll :))

Gelelim dün'e. Dünki Gün'e. Gün'ümüzü göstereyim hemen :))

Ekşili Çorba... (Ebegümecinden ısırgana bol şifa deposu nefis mi nefis bir çorba ;)

Etli Ekmek (şapır şupur ham humm:))) mmmmm mmmmmmmm

Baklava... (Karedeki çatal diyette olan bir Gün mensubuna aittir ;))

Mısır yarmalı karalahana sarması...
Evcilik'ten Burçin'den Deneme Limonlu Topkek :))


Elvide teyzee Saadet ellerinize sağlık. Bol afiyetli çok kahkahalı bu sofra için teşekkürler :))
Tüm bu yenilenleri sindirirmek için ne yaptık?? Tabu oynadık :)) Öyle güldük ki kesin kırıştım kesin!!

13 yorum:

zerrin - misss dedi ki...

burcumm benim, çalışkanım,

ne iyi etmişsiniz serpilimle buluşup.. Ohhh ne güzel muhabbetler edilmiştir...

gün desen bir kuş sütü eksik.

sadece gülerek kırışıklıklarımız oluşsun anacım, gerisi hikaye... AĞlamaktan üzülmekten olmasın.

öpüyom yanaklarından

sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

Cafe Gusto dedi ki...

Burcucuğum ne olur kusura bakma keşke daha çok vakit geçirebilseydik.Ege bizi yedi adeta..Seni tanıdığıma çok çok mutlu oldum..İnşallah bir dahaki sefere...

Ayse Pamuk dedi ki...

bende olmalıymışım orada en sevdiğim yemekler oradaymışşşş

PASTARDA dedi ki...

Evcilikim böyle bi ziyafetin ardından da anca böle kahkahalarla , aldığınız kiloları eritirebilirdiniz yane :)

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ne iyi etmişsiniz de buluşmuşsunuz.
Topkekler çok lezzetli ve çok şirin görünüyor. Ellerine sağlık Burcucuğum.

Sevgiler...

pelincelezzetler dedi ki...

Burcu harika bir gün geçirmişsiniz,süpersiniz..Sofradakiyemekler,kurabiyeler hepsi nefis..
Arkadaşlığınız daim olsun..
Hep gülücükler saçılsın yüzünüzden...

Eda dedi ki...

Burcu'cum
Ne iyi etmişsiniz, buluşmuşsunuz..
Ama o etli ekmekkk...Naptın senn..Bayılırım ben ona , mahvettin bitirdin beni canım ya..
Diğerleri desen muhteşem, üstadım saygıyla eğiliyorum :)
Sevgiler

nino dedi ki...

ay ne guzel ya cok gipta ediyorum sizleri bole bulusmus duyunca ne guzel valla serpilin gozlerini merak ettim valla gelince banada gosterirmi guzel gozlerini dersin :D

Mihriban dedi ki...

Canım harika lezzetler yayınlamışsın hangisine bakayım şaşırdım.Ellerinize sağlık Sevgiler...

gülriz dedi ki...

Bu yorum Kunter'e aittir:

Canım Kunterim, ben geç kaldım biraz, kusuruma bakma olur mu? Bayramın kutlu olsun yakışıklı Kunterciğim, nice güzel 23 Nisanları, nice güzel bir gelecekte kutlamanı diliyorum ve kocaman öpüyorum dünyalar güzeli yanaklarından

Hülya dedi ki...

Serpil'le buluşmanız ne hoş;)Yenilemeniz dileğimle...Sevgiler..

ceyt dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

sevgiler tatlım

Acemi Şef dedi ki...

Pek kıskandım vallahi. Ben ne zaman böylesi sofralarda ağırlanacağım? :( Arkadaşlığınız daim olsun canım, belli ki bol sohbet bir gün geçirmişsiniz.