18 Haziran 2008

Performans Kurabiyeleri



Düşünün ki işte normal performansınızın üç katı kadar iş yüklenmek durumunda kaldınız. Ve bu durum yaz aylarının en sıcak ve rutubetli! günlerinde de devam edecek. Çıkış saatini bir kota tutturma çarpıntısı ile getiriyorsunuz. Eve geliyorsunuz. Çocuk park ister deyip en yakın parka geçiyorsunuz. Göz açık, ruh "cysterm is error" bir modda etrafı seyreylerken bir çocuk sesi şöyle diyor - "Haydiii kumdan pasta yapalım" :))

O minicik eller ıslak kumları, bulamadılar kuru kumları içme suları ile ıslatıp, kovalara bastırıp- çevirerek, taşlarla süsleyerek öyle güzel pastalar yaptılar ki çocukluk oyunlarıma dönüp tekrar stund by moduna geçiverdim :))

Oda ısısına dönen tereyağ, pudra şekeri, nişasta, vanilya, un ile bir hamur hazırlayıp buzdolabında beklettim, şekillendirdim, pişirdim. Aslında su bardağı ile malzemelerimi ölçmüştüm ama özellikle un eklerken farkında olmadan tekrar error vermiş olmalıyım ki sonrasında hangi boy bardak kullandığımı bile hatırlayamadım :)) Sonuçta düşündüğüm gibi beyaz yapılı incecik pişirebileceğim bir bisküvi elde ettim.

Evin en dingin saatlerinde masa başına geçip şeker hamurundan renkli mini çiçeklerle bisküvilerimi süsleyiverdim. Sabah işyerinde gün boyu performans kovalayacak masalara bir bir bıraktım. Artanları çocuklu performansçılara akşam çocuklarına götürmeleri için mini poşetlerde paketleyip verdim. Aynı!! günün akşamı olduğunda makul performansın neredeyse dört katına ulaşmış arkadaş şöyle dedi: "Bak görüyor musun dün getirdiğin bisküvileri akşam eve götürmeyi unutmuşum." :S :S :S

20 yorum:

Esin... dedi ki...

Süper görünüyorlar. Hem şirin hem sade. Performans için daha iyisi düşünülemez. Sevgiler...

Mebrule dedi ki...

Kurabiyelerin harika canim, minik ciceklerinde oyle... Ellerine saglik...

Sevgiler...

Bir Anne dedi ki...

Bunu butun patronlara gondermeli, onermeli. Bedavadan motivasyon valla. Ay kardes, sen bununla koseyi bile donersin, is yerine nasil perfonmans arttirilir? Flash flash.... Hemen gazetelere haber vermeli:)))

Begüm dedi ki...

Ne güzel düsünmüssün. Böyle kücük süprizler hekez yapmali. Kurabiyelerde pek güzel olmus. Ellerine saglik.

zerrin - misss dedi ki...

Benimde şu sıralara performansım düştü burcum, Bana da göndersen :))))

hayatım. ne kadar ince düşüncelisin ya, ne hoş bir hareket ve ne güzel olmuş kurabiyeler.

sıcacık ama sımmsıcacık sevgiler kıbrıstan teeeaaa oralara.

www.misssgibi.com

zarpandit_gokche dedi ki...

allam ya işte öyle bir arkadaşa bir kafa çakçaksın deeeeermişim :)
insanlık hali unutmus
ama sunu diyeyim sade ama şık olmus hepsi:)

Melek* dedi ki...

ÇOK GÜZEL KURABİYE OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerine sağlık,kurabiyelerin de aşağıda kardeşin için yaptığın pasta ve sofran da çok güzeller, ellerine sağlık güzelim...Yiyenlere afiyetler olsun, sevgilerimle öptüm...

Cafe Gusto dedi ki...

Canım bu aralar bende de out off order tuşu yanıp sönüyor.Bakıma alınmam lazım.Ellerine sağlık zarif bir düşünce tıpkı senin gibi...sevgiler...

pelincelezzetler dedi ki...

Bana da bana da :) Bu aralar çok ihtiyacım var...

Keyifli bir hafta sonu diliyorum..

AYŞE DURU dedi ki...

Burcucum
çok şekerler, benim performans ise yerlerde bende istiyorummm
bir kahve kuutusunda...:)çayıda söyledimmm kurabiyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee isterimmmm...

Damak Tadı dedi ki...

Burcu'cuğm,senin gibi çok şeker olmuş kurabiyelerin..))Performans için bencede daha iyisi düşünülemezdi..Harikasın canım...


Kocaman sevgilerimi gönderiyorum buradan sana..)

Mihriban dedi ki...

Canım ellerine sağlık gerçekten nefiiis görünüyor...Sevgiler selamlar....

Ayse Pamuk dedi ki...

nEFİS GÖRÜNÜYORLAR HAYATIM ELLERİNE SAĞLIK

Huriye dedi ki...

Cok guzel gorunuyorlar,ellerinize saglik.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

pastacirapunsel dedi ki...

Burcu'cuğummm,

Ben de aynı durumdayım, bazen pandispanyayı kaybediyorm atölyede, bazen ganajı:))) Ama genellikle kendimi:)) Bana da lazım gailba böyle şirin kurabiyeler..

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler, öptümmm.....

Suzinaz dedi ki...

Ne güzel bir anlatımınız var, yaptıklarınız da bir o kadar güzel gerçekten, hele o kavanozdaki minik çiçek kurabiyelere bayıldım, nasıl sevimli olmuşlar, ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

arkadaşım hepsi çok güzel bu çiçekli kalıbı nerden buldun

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Adsız merhaba
Kalıplarım işte şunlardan;
http://www.pastamalzemeleri.com/store/viewItem.asp?idProduct=570
Dilersen Şeker Shop'tan yada Bake Shop'lardan yada verdiğim linkten güvenle getirtebilirsin ;)
Sevgiler...

Bizimkisi Masal gibi biraz... dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık
acaba baskılı harfleriniz için hangi kalıbı kullanıyorsunuz ?
Teşekkürler