09 Kasım 2008

Şen-Gün

Haftasonu bizim kızlarla günümüzün en -Şen- ayağı yapılacaktı. Aldım ben yine elime çiçekli kalıbımı kakaolu çiçek bisküviler derdim. Kırmızı tüle keseleyip düştüm yola.
Masada bizler tost beklerken neler geldi sofraya neler :))
Menüde; Su böreği, Krepmantı(=süt böreği), Patates püreli kavurma, Mısırlı yeşillik salata, Zeytinyağlı pırasa, Elmalı pasta, Etrimekerol vardı.

Patates püreli kavurmanın lezzeti harikaydı. Pürelenmiş iki kat patates arasına kavurma koyulup üstü kaşar rendesiyle kapatılıp fırınlanmıştı. Krepmantı tazecik ellerden çıkma pek lezzetliydi :)) Suböreğinden kaç tane yedim bilmiyorum, lezzete bayıldığımdan yediklerimi rakamlaştıramıyorum :))

Tüm bu lezzetlerin üstüne soğuk soğuk, süslü püslü, tepside Etimekerol harika gitti. Ellerine sağlık Elif :))
Meltem elmalı pastanın iç malzemesinde limon kabuğu rendesi, fındıkiçi ve ceviziçi kullanmıştı. İlk ısırıktan sonraki görüntü ve pastanın lezet bütünlüğü harikaydı.
Ellerinize sağlık Meltem, Melda, Fatma teyze, sofralarınız hep Şen olsun :))

15 yorum:

banu gökşin dedi ki...

canım oh neguzel bır gun gecırmıssın ımrendım valla nefıs goruntuler. harıka afıyet olsun sevgıler..

Leyya dedi ki...

eğer bana tost beklerken bunlar gelseydi kesin kafayı üşütürdüm zevkten)))afiyet olsun .

Cafe Gusto dedi ki...

ohhhh afiyet olsun size arkadaşının ellerine sağlık.Senin çiçekler ise mükemmel ve çok zarif biliyormusun.Bu kurabiye şekli seninle özdeşleşti sanki.Seni ve zarifliği hatırlatıyor..sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Harika bir gün ve lezzetli yiyeceklerle donatılmış bir masa..Hepinizin ellerine sağlık canım..

Kurabiyelerin yine çok zarif ve şıklar..)


Sevgilerle

derya dedi ki...

Canım muhteşem bir sofra ve muhteşem birgün olmuş senin adına çok sevindim.Kurabiye kalıplarında çok şeker bayıldım,öptüm...

Melek* dedi ki...

menü çok güzel yapanların ellerine sağlık. yiyenlere afiyet bal şeker olsun.

P€L!N dedi ki...

Nefis yemekler yenmiş,size afiyet olsun...Çiçekler yine çok şirin..Ellerine sağlık...

şeker pasta dedi ki...

Merhabalar, güzel yorumun için çok teşekkürler....
Gün mamaları harika, Seninde, arkadaşlarının da ellerine sağlık...

AYŞE DURU dedi ki...

Burcucuğum
senin çiçekli kurabiyelerin artık bir ekol oldu. Seninle özdeşleşti canım. O kadar şirin ve o kadar da şık görünümlüler ki emeğine sağlık.

birdilimdus dedi ki...

Burcucuğum ne güzel bir sofra bu böyle bayıldım. Hepinizin ellerine sağlık. Kurabiyelerin de çok şık olmuşlar canım.

Sevgiler,
Evren

SOFRAM dedi ki...

Canım herşey çok güzel, senin de arkadaşlarının da ellerine sağlık,dostluklarınız da daim olsun, sevgiler...

PASTARDİA dedi ki...

OH OHH AFİYET BAL ŞEKER OLA , LÖP LÖP YAĞ KİLO OLAAAA :)

zerrin - misss dedi ki...

efcülük, sen biliyosun de mi ben seni özlüyorum. Arada girip çıkıp bakıyorum siteye. Hani mahallede komşunu bir süre görmezsin ziline basarsın merak edersin yüzünü görünce rahatlarsın ya o misal. :)

özletme kendini. öperim yanaklarından

yasemin dedi ki...

gercekten harika lezzetler , yapanlarin ellerine saglik ;)
Allaha emanet ol --

Sema dedi ki...

of of hepsi harika ellerine sağlık.sevgilerimle...