12 Haziran 2009

Minik Kalpler



Biliyorum yılbaşı filan değil. Yaş ta dönmüyor. Fakat muhasebesini yapasım var geçen günlerin. (Dilek'cim sen yapma, ben yaparım :P)

Hastalıklarla, rutinle, yokuşlarla; neler ürettiğimin, kendime neler kattığımın, neleri unuttuğumun muhasebesi. Sanki ben de minik kalpler gibi geçen yılın karnesini alıyorum şu sıra. Fark şu ki Ben'in karnesini Kendim dolduruyorum.

Kısa süreliğine şehir dışında bir yandan leblebi yeyip, bir yandan reçete bakıyor olacağım. Arada kiraz yemeyi de ihmal etmeyeceğim ;))

Döndüğümde bol bol evcilik oynayacağım. Eveet oynayacağımm. Görürsünüz :))

Not: Minik kalpler Kakaolu&Vişne Marmelatlı Kurabiyeleri yaparken ortaya çıkan minik kalplerin çiçeklendirilmiş halidir.

13 yorum:

Eda dedi ki...

Canım canım canımm senin karne hepsi pekiyidir :)
ne şeker olmuşlar, yapana benzemişler..
Kiraz deyince çaktım galiba nereye gideceğini ;)

Özlem dedi ki...

Ne güzel olmuşlar, kurabiyelere bayıldım,
sevgilerimle

gülriz dedi ki...

"Aaaa Evcilikim bayram değil seyran değil bu muhasebe aşkı niye?" demeyeceğim asla =)) Muhasebe yapmak pek iyidir de hesaplar bazen açık verebiliyor maalesef. Onları da pek takmazsan ya da azıcık takıp ders alıp devam edersen hayat pek güzel be Evcilikim. Öperim yanaklarından

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım vede öğle yemeğinden sonra türk kahvesinin yanında süper gidiyor küçük kalpli kurabiyelerin tecrübe edilmiştir amaaa sen niye hesap tutorsunki o benimgörevim her nekadar bir arkadaşım herşeyin hesabını tutmamı istemesede insan bi işi görev azledince olmuyo dimi :))) çorumum ,tokatım amasyam samsunun bağkurum sgk'kam herşeyim

Ayse Pamuk dedi ki...

Tam agıza atımlık çok ciciler ellerine sağlık

pelin'ce dedi ki...

Minicik çok şekerler..ellerine sağlık..

SerpiL dedi ki...

ne şirin kurabiyeler.bayılım böyle renkli kurabiyelere.ellerine sağlık

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

Gecenin güzel yüzü yüreğine dokunsun, kabuslar senden uzakta, melekler başucunda olsun, güneş öyle bir gecede doğsun ki Duaların kabul, kandilin mübarek olsun.

birdutmasali dedi ki...

harikalarrrr...

Bir Anne dedi ki...

Kocaman sevgi dolu kalp, minicik sevimli kalplere aktarmis guzelligini bence. Guzel bir tatili de haketmis, yanlis anlamadiysam. Bol kirazli gunler:)
Sevgiler...

cicibici bişeyler dedi ki...

Merhaba,kurabiyeler enfes görünüyor,bayıldım,ellerine sağlık!

maydanoz dedi ki...

Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

el*ff dedi ki...

Evcilik nerelerdesin???