25 Mart 2008

Kelebek Bisküvi



Böyle bitter çikolata acı tadında keyifli bir kelebek bisküvi :))

Yarım paket yumuşamış margarin+1 oda ısısında yumurta+ 5 yemek kaşığı pudra şekeri+ 1 paket vanilya+3 yemek kaşığı kakao+ 2 Su bardağı un 'dan elde edilen yumuşak hamur yarım saat kadar buzdolabında bekletildikten sonra yağlı kağıt yardımıyla merdaneyle açılıp şekillendirilir. 180 Derecede pişirilir. Kahve yanında afiyetle tüketilir :))

Not:Kalıplar Samsun Küçük Pazar'dan dört modelli fiyat 1 Ytl ;)

25 yorum:

Serpil dedi ki...

ellerine sağlık canım eminim tadıda görünüşü gibi çok güzeldir.Secgiler... banada beklerim...

Adsız dedi ki...

bayıldım bu kurabiyelere.kızım için yapmalıyım.ellerinize sağlık
sevgiyle kalın
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık değişik kalıplarla değişik kurabiyeler yapmayı seviyorum buda değişik güzel bir tarif olmuş ellerine sağlık..

www.hayatintatlari.com/forum sayfama ziyarete ve tarif eklemeye beklerim...

pelince dedi ki...

Çok güzel şekillenmiş öncelikle,bende biraz buruk tadı severim..Acı çikolata tadını beğenirim..
Ellerine sağlık Burcu...

Sevgiler

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Tam istediğim gibi bir bisküvi acı çikolata tadı kulağa bile hoş geliyor not aldım bu tarifi ellerine sağlık Burcu

HUYSUZBALIK dedi ki...

Çok hoş gürünüyorlar gerçekten.Geçen hafta Maxi marketten 1,600 tl ye aldığım kalıpları nasıl değerlendiririm diye düşünüyordum. Denk geldi :) Sevgiler ...

Unknown dedi ki...

ne kadar güzel olmuşlar kurabiye çikolatalar gibi. ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Günün dileği ve günün kelebek bisküvisi:)
Harikasın sen;)

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis ve tam benlik diyebileciğim bir tarif Burcu'cuğum..Hele kelebek modelli oluşları ise ayrı bir güzellik katmışlar canım..Ellerine sağlık bitanem..


Kocaman sevgilerle..

bir demet feslegen dedi ki...

Görür görmez vuruldum hemen yapıcam ve bu kararı malzemeleri bile okumadan verdim, sonra okudum tabi :) Buluyosun da böyle güzel malzemeleri, öngörüne de hayranım, yazmasan ben de dahil bir çok kişi soracaktı, nerden aldın diye..İçi tez arkadaşım yazıvermiş :)
Sevgiler kocaman

Adsız dedi ki...

super super super...
ellerine emegine saglik canim
sanki heran ucmaya hazirlarmis gibi duruyorlar:))
sevgiler..

www.yenitadlar.blogcu.com

Ayse Pamuk dedi ki...

Bayıldım kelebeklere ellerine sağlık.Ne kadar ucuzmuş kurabiye kalıbı:)

Feyza Fidan dedi ki...

Burcum, canım, ciğerimmm...Ben böyle güzel kalıp görmedim valla, biz alıyoz dünya paraya :( böyle detaylı çıkmıyo kurabiye..E kurabiye desen enfess..Çikolata Allah'ın en güzel nimetlerinden vallahi :))))
Ellerine sağlık canım benim,
Öptüm seni...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Burcu'cuğummm,

Ne kadar güzel olmuş kurabiyelerin, kalıplarına ise diyecek söz yok:)))

Ellerine sağlık hayatcım,

Sımsıcak sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...

Burcucuğum bu kelebekler müthiş olmuş.Uçmadan bende tadına bakmak isterdim.Ellerine sağlık sevgiler...

Bir Anne dedi ki...

Burcucum,
Seni her ziyaretimde firtinanin ritmine uyup bir tazeleniyorum, cok iyi geliyor:)
Kelebekler cok sirinmis, eee ne yapcaz simdi, biz Samsun kucuk pazara nasil gitcez?

Adsız dedi ki...

Şşşşşşşşşşşşşş bunun dietini bul , dene , ondan sonra yayınlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Aybike Ceylan dedi ki...

Burcu'cugum,

Harika bir manzara ellerine saglik, cok guzel olmuslar.

Sevgiler ve selamlar.

HULYA dedi ki...

Burcu'cuğum,
kurabiyelere de kalıplara da bayıldım.Bu kalıplardan bulmak için Samsun'a mı gitsem acaba :-)))Ellerine sağlık canım.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Çok güzel görünüyor bisküviler ellerine sağlık. Mantı krepe bayıldım. Sevgiler selamlar...

ceyt dedi ki...

Burcum, yine harikasın tatlım.acı çikolata ha bayılırım.görüntü süperr.ellerine sağlık canım.öpüyorum sevgiler. güzel bir hafta sonu diliyorum..

Adsız dedi ki...

Burcum, kelebeğim, ne güzel olmuş bunlar. sizin familyadanmı :)

ayol pek leziz görünüyorlar.

Bunu yazan kurabiye canavarı..

:)

www.misssgibi.com

sevimin sayfasi dedi ki...

bayildim ben bu kurabiyelere, kaliplar ne kadar güzel öyle yaaa cok sirinler
ellerine saglik canim benim

bir demet feslegen dedi ki...

Canımcım senden bir kurabiye denedim nefis oldular..
Sevgiler

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Kalıplar süper, tam royal icing'le çalışmalık ;)