02 Haziran 2007

Brownie Cheesecake



Emeğine değer bu lezzet için tarif burada ...

16 yorum:

aylin dedi ki...

Yani tebrik ederim, ben o tarifi 40 defa denedim, tutturamadım, sonunda kursa gidip öğrendim... Düşman çatlatıyor seninki.... Sevgiler,

Adsız dedi ki...

mmmh,cheesecake cok sahane görünüyor,ellerinize saglik.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Güzel olmuş ellerine sağlık.
Sevgiler....

sevdamavisi dedi ki...

Sevgili Burcu,
çoook güzel görünüyor ellerine sağlık. tam tadını çıkarabileceğim bir lezzet. sevgiler

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Aylin Senem Tabakta Sevda güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :))

Adsız dedi ki...

Bu aralarda nasıl cheescake canım istiyor..:))bunun görüntüsü de süper mutlaka denemem lazım..:))ellerine sağlık

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Harika görünüyor Burcuuuu. Bayıldım bu görüntüye. Ellerine sağlık. Sevgiler,

HULYA dedi ki...

Burcu'cuğum,
Ben bu pastayı bir pastanede yemiş ve çok beğenmiş ama yapmaya cesaret edememiş onun yerine mini boylarını yapmıştım.Seninkisi nefis görünüyor.Bir dilim aldım gidiyorum.Ellerine sağlık canım.Sevgiler

kamiş dedi ki...

Afiyet olsun Burcu'cum. Çok başarılı, harika yapmışsın, ellerine sağlık :)

Aylin, sana ben de yardımcı olmaya çalışmıştım ama anlaşılan becerememişim :) neyse kursta öğrenememe şansın yok zaten,iyi olmuş canım :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Burcu
Bu nefis görüntü gecenin bu saatinde bana 2 koca çikolata yedirtti!!Öyle güzel görünüyor ki nedense çok sevdiğim ama bir türlü denemeye cesaret edemediğim bu lezzeti deneme arzusu duydum!
ellerine sağlık
sevgiler

nur ayday dedi ki...

Burcu, bıraktığın yorum için teşekkürler ancak terziyamağı.blogspot da yorum yönetiminde bir sorun vardı .. bu nedenle yayınlanamamış.
cheesecake çok güzel görünüyor eline sağlık .. benimkiler puf diye sönüyor turboda pişmemeliyi ,Aylin'den öğrendim bir dahaki sefer öyle deneyeceğim
sevgiler

Adsız dedi ki...

Burcu'cuğum çok çekici geldi cheescake in.Bizim evde pek sevilen bir tat değildir malesef ama sanki bu brownili olanı severler gibi tahmin ediyorum bir denemem lazım ,çok güzel görünüyor çünkü ellerine sağlık...

yusufun annesi dedi ki...

Burcucuğum ellerine sağlık döktürmüşsün yine.Hafta sonu denencekler listeme çoktaaan dahil edildi.sevgiler:)
Şebnem

Adsız dedi ki...

Sevgili Burcu,
Çok nefis gözüküyor ellerine sağlık tatlım.Her zaman favorimdir cheesecake'ler..Harikasın..


Sevgilerimle,

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Ah ah ah güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim :)))

Adsız dedi ki...

Hazır evde kızımla vakit geçiriyorken bu cheese cake'i bir deneyeyimde sütüme geçsin:)))) Damlam da yesin,tabi Burcucum telefonunda açık olsun,ilk defa cheesecake yapan birinin tuhaf sorularını cevaplaman gerekebilir::))))