09 Ocak 2008

Bayatlamayan Üzümlü Karanfilli Kurabiyeler

Grip, rinit, coming cold, üsye ve adı her ne çeşitse bir kere geldi mi günlerce bırakmaz insanın yakasını. Burun kah tıkanır kah akar, damarda gezinen ilaçcıklar baygınlara çevirir bünyeyi.
Bir kaç gündür beni de buldu paçavra hastalığı. Aygın baygın yatar iken kapım çaldı. Koca bir paketle geldi kargocu. Uzak uzak diyarlardan ruh ikizim doğum günümü unutmamış bana birbirinden özenli ciciler göndermiş :)) Bu güzel kardan adam kavanoz da o sevgi dolu paketten çıktı :))
Böylesi güzel dostlarınız varsa, böyle cici bir kavanozunuz ve de içine koyacak bayatlamayan üzümlü karanfilli kurabiyeleriniz ne gam şu dünyada :))

Bayatlamayan Üzümlü Karanfilli Kurabiyeler
3 Yumurta
Yarım Su bardağı süt
2 Su Bardağı toz şeker
1 Su Bardağı Kuru üzüm
1 Paket yumuşamış margarin
2 Tatlı kaşığı tarçın
1 Çay kaşığı toz hale getirilmiş karanfil
1,5 Çay Kaşığı karbonat
6 Su bardağı un
Oda ısısındaki tüm malzemeler karıştırılır. Ele yapışan kıvamda hamur kaşık yardımıyla tepsiye dizilir. 180 Drecede pişirilir. Günden güne ilk tazeliğiyle afiyetle ballı limonlu ıhlamur yanında yenir. Afiyet, şifa olur...

18 yorum:

NiNo dedi ki...

ne guzel olmusssssssssss elelrine sglik sekercik

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Burcu,
Hem kurabiyelere hemde kardan adamına bayıldım..
Sevgiler..

el*ff dedi ki...

ne kadar şık bir kavanoz kurabiyelerde harika görünüyor çok hoş bir sunum olmuş :))
ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Arım balım peteğimmm !!! Gülüm dalım çiçeğimmmm !!! Sen mutfağa girip kurabiye neyin yapabildiğine göre işe dönme vaktin gelmiş :)
Ellerine sağlık şekerim
Güle güle kullannnn ruh ikizimmmmm

Bir Porsiyon Öykü dedi ki...

Ay ben bu kardan adama bayıldım!

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sevgili Burcu,
Kurabiye ayrı güzel, kardan adam kavanoz ayrı güzel:))
Ellerine sağlık, misssss gibi karanfil kokuyordur o kavanoz şimdi....
Sevgiler....

Unknown dedi ki...

Burcu;itiraf ediyim bugün bende mudo da bu karan adam kavanozu gördüm alıp almamakta direndim kendimle :)ama çok güzelmişşşşş...ve kurabiyelere çok yakışmış doğrusu....ellerine sağlık....sağlık ve afiyetle...gripsiz günler....
sevgiyle kal.....

Disalce dedi ki...

önceikle çok geçmiş olsun....

bayıldım bende bu kardan adama....

ne kadar cici.....

kurabiyelerda yakışmış içine haaa..

ellerine sağlık....

Adsız dedi ki...

Canımmm Burcu,

çook geçmiş olsun.. Öncelikle hayatım..

Sonrada bu kurabiyelere iki çift lafım olacak :)

Ben kaç zamandır karanfil kullanmak istiyorum kurabiyede.. Ama bir türlü elim ermedi. Ve şimdi bu enfes şeyleri görünce kesin deneyeceğim dedim.

Ellerine sağlık hayatım.

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Burcu nice mutlu yıllara sağlıkla inşallah, Burçin'in hediyesi çok sevimliymiş kurabiyelerde pek yakışmış içine :)
Sevgiler

banu kırmızıgül dedi ki...

kurabıyeler harıka hele kardan adamlar cok sırınler. ellerıne saglık canım benım..

Aybike Ceylan dedi ki...

Cok guzel olmus ama ben asagidaki pasta da takili kaldim, ellerine saglik,yapabilirimiyim acaba?

Guzel bir hafta sonu diliyorum ve sevgilerimi gonderiyorum.

Gönül dedi ki...

canım çok güzel olmuş ama bende aybike gibi pastaya vuruldum...ellerine sağlık...öpüyorum sevgilerimle

gülriz dedi ki...

Hımmm, bu kurabiyeler çok güzel görünüyor ama ben kardan adam kavanozu alsam (karnım birazcık tok da, kavanoz da pek sevimli; onu alayım dedim) Kocaman sevgiler

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Çok güzel olmuş bu kurabiyeler ellerine sağlık canım...

Pastanı Seç dedi ki...

Kurabiyelerin çok güzel olmuş canım.
emeğine sağlık:)

HULYA dedi ki...

Sevgili Burcu'cuğum,
Yaşgününü kaçırmışım canım.Daha nice nice yıllara inşallah sağlıklı bir şeklide ulaşmanı diliyorum.Kurabiyeler de kardan adam da çok şeker.arkadaşın çok zevkliymiş.Senin de ellerine sağlık canım.İyi bir hafta sonu diliyorum.Sevgiler

Unknown dedi ki...

Geçmiş doğum gününü kutlarım canım kavanozda süper e kurabiyelerede diyecek yok. Öptüm.